Pagini

duminică, 9 ianuarie 2011

Viaţa de elev în 2010:)

  Era o dimineaţă aşa de şmecheră  în cât nici nu voiam să aud de şcoală. Dar ce să-i faci, în zece minute deja eram în drum spre liceu. La un moment dat mă opreşte un gabor cu bot de merţan şi cu o faţă de buzunar întors, cică pentru depăşirea vitezei legale. Scobesc puţin mufa la el şi-i arăt permisul şi pe lângă acesta cotizez cu câţiva coco ca să plec mai repede. Îi transmit câteva salutări fierbinţi şi demarez.
 Ajuns la şcoală, câţiva colegi făceau băşcălie la prima oră de profu'. Cum era dimineaţă , el se umple de spume,le dă add pe Facebook şi îi trimite la loc cu un 4. Următoarea oră aveam biologie. Dau câteva răspunsuri la plesneală si profa crede că mă combin cu materia. Într-o pauză un biciclist cu faţă de melc obosit îmi cere nişte bani. Eu îi zic că n-am iar el începe să mă frece la icre. Atunci îi dau una la pateu ca pe Târgu Ocnei şi gata.

Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu