Pagini

luni, 24 ianuarie 2011

"Te iubesc !"

 Care-i faza cu "te iubesc"-ul intr-o relatie ?!

 In primele saptamani..niciunul nu zice nimic ... el: "Cum sa-i zic eu primu'?Apoi crede ca sunt mort dupa ea si parca vezi ca ma baga sub papuc:|...Lasa frate nu-i zic"... .Ea :"Cum sa-i zic eu prima?O sa creada ca sunt o curva....:("
 Si asa merge relatia cateva saptamani...dar intr-o zii se intampla "magia":)).
Si cum stau unul langa altul ... privindu-se in ochi ... bam ... amandoi in acelasi timp "te iubesc ;x;x;x" .
Ea incepe "Ba nu ... eu te iubesc mai mult" ;
el : "Noo...eu te iubesc mai mult " ;
ea :"Eu te iubesc pan' la stele " ;
el : "Eu te iubesc pan' la stele, inapoi pe Pamanat si iar pan' la Soare ";
ea : "Eu te iubesc pan' la infinit ";
el : "Eu te iubesc pan' la infinit plus unu ";
ea :"Dar iubitule, asta nu exista...:| "
el : "Stiuuu atat de mult de iubesc "

Si asa continua o vreme... .Apoi exista o perioada in relatie cand unul zice "Te iubesc" iar celalalt zice doar "Si eu" ?! Si asa apare prima cearta....
"Si tu ce?";
"Si eu te iubesc" ;
"Pai n-ai zis";
"Ba am zis" ;
"Ba nu ,n-ai zis" .

 Dar se trece repede peste, iar peste cateva luni fata zice..."Dar tu o declaratie de dragoste nu stii sa-mi faci ?"
El : "Pai iti spun "te iubesc" de zeci de ori pe zii..." . Ea :"Iubitule...asta e o afirmatie" .

Numa' bine :) . 

3 comentarii:

  1. te iu...te iub..."te iubesc" cele doua cuvinte "magice" si cateodata fara valoare..."te iubesc da' nu prea"-sigur asta asteapta ea sa'i spui:))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu astepta nimeni nimic:)

    nu are legatura cu mine ce-am scris acolo;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place la nebunie mi-a placut la fel de mult cand a facut gluma asta teo prima data http://www.youtube.com/watch?v=IXfNRYsu3UE

    RăspundețiȘtergere