Pagini

marți, 18 ianuarie 2011

Ai un Logan da' te crezi cu Porche-u...

"Salut! Aici Vodafone", daca te regasesti in 50% din punctele urmatoare, te rugam sa urmezi instructiunile ce vor urma :
  • Ai intre 18 si 21 de ani;
  • Conduci o Dacia (1300-1310) din anii '90;
  • Rulezi intr-a 2 cu 40 km/h, turand motorul pana-i sar toate bujiile;
  • Ti-ai luat boxele de la calculator si "Ba fraiere mi-am pus sistem pa dacie" ;
  • Il venerezi in fiecare zii la stop pe Guta si Salam ;
  • Ti-ai pus folii pe geamurile din spate:> sa vada lumea ca e masina stilata;
  • Ti-ai "tunat" masina printre gainile din curte, punandu-i un eleron (din plastic,logic) .Mi se pare foarte normal...la cati caluti are Dacia ta...sigur e in stare se supravireze;
  • Claxonezi toate fetele de pe trotuar;
  • Si in final..ai colectie de amenzi; 
Daca cel putin juma' din ce am zis eu aici sunt caracteristici ale tale...fa matale o plimbarica pe la o statie ITP sa vezi daca mai poti sa mergi cu "babuta" ta...aa si sa nu uit esti un RATAT !!!



Numa' bine si conduceti cu grija:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu